ads

Wednesday, February 22, 2012

In loving memory Nor Shahirah Hassan@Chenta Shaheera~~

Atas nama ku sebagai seorang sahabat aku menyatangi mu. Tp aku juga manusia biasa yg tidak lepas dari perasaan marah...Aku menyesal kerana kau pergi dengan cara begitu dan aku tiada di samping mu.
Sha rindunya aku pada kau...bila aku ingatkan balik saat kita habiskan bersama. Aku tak faham kenapa persahabatan kita berakhir dengan begitu singkat. Saat ASP Shan Gopal tunjukkan aku list contact person dalam handbag kau dia baca satu nama ‘Ida BFF’ kau masih anggap aku ‘BFF’ walaupun aku mendiamkan diri dari kau. Tangisan ku bkn aku tak redha pemergianmu sayang tapi krn aku terlalu menyayangi persahabatan kita sayang..
~9.00++pm,3 February 2012~
Aku : “Salam,Hello Sha...ko ktne ko keje ke?”
Sha : “Erm aku kt Serdang ni”
Aku : “Uikss ape ko buat kt sane?xkeje ke?”
Sha : “Keje.aku ada masalah sikit”
Aku : “Aku nk amek brg2 aku yg masih kt umah ko tu. Ble ko cuti aku nk g sne mase ko ada jea. Leh jmpa ko skali.”
Sha : “Errmm, baju ko yg cheongsam tu aku anta dobi. Sori ar wei ,ak xtw bila ku cuti nti arr ak bgtw lain ar”
Aku : “Ko ni nape?Mcm xske jea ckp dgn ak?”
Sha : “Sori arr wei ak ada masalah la...”
Aku : “Xpe, nti aku nk amek brg2,ko bgtw a bile ko cuti taw,nk jmpa ko skali”
Sha : “ok”

Itu lah perbualan terakhir aku dgn Arwah Sha~~FYI Arwah selalu mengahdapi masalah yg sama,aku sebagai kwn selalu membebel kt arwah..Last jumpa Arwah lebih kurang 10 Januari 2012.Makan ikan ayam kt Jalan Alor dengan beberapa org kwn2 Arwah dan dua org daripada nya terlibat dalam kes Arwah. Bila aku rasa membebel da tak jalan so I decided to give her a silent treatment tapi aku tak sangka Arwah yg bagi aku ‘a silent treatment for life’ penyesalan aku adalah ak memang berniat nk jumpa Arwah tapi tak sempat...

2 comments:

  1. Salam, nak mintak tolong kalau boleh...ada tak gambar shahirah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. i'm sorry...saya ada gambar arwah tapi biarlah saya jea yang simpan...

      Delete